GCPR

Na co można uzyskać pomoc finansową:

Moduł I
Obszar A Zadanie 1 - pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu,
Obszar A Zadanie 2 - pomoc w uzyskaniu prawa jazdy kategorii B,
Obszar B Zadanie 1 - pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania,
Obszar B Zadanie 2 - dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania,
Obszar C Zadanie 2 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym,
Obszar C Zadanie 3 - pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III poziomie jakości,
Obszar C Zadanie 4 - pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne (co najmniej na III poziomie jakości),
Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej tj. dziecka będącego pod opieką wnioskodawcy, przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu opieką (dziennego opiekuna, niani lub w ramach klubu dziecięcego, punktu przedszkolnego, zespołu wychowania przedszkolnego).

Moduł II – pomoc w uzyskaniu wykształcenia poprzez dofinansowanie kosztów edukacji w szkole policealnej, kolegium lub w szkole wyższej (studia pierwszego stopnia, studia drugiego stopnia, jednolite studia magisterskie, studia podyplomowe lub doktoranckie prowadzone przez szkoły wyższe w systemie stacjonarnym / dziennym lub niestacjonarnym / wieczorowym / zaocznym lub eksternistycznym, w tym również za pośrednictwem Internetu).

Terminy przyjmowania wniosków o dofinansowanie :

  • w Module I : od dnia 1 kwietnia 2017 roku do dnia 30 sierpnia 2017 roku
  • w Module II:
    • Od dnia 01 marca do dnia 30 marca 2017 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2016/2017),
    • Od dnia 01 września do dnia 10 października 2017 r. (dla wniosków dotyczących roku akademickiego 2017/2018).

W załączeniu Regulamin realizacji dofinansowań w ramach pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” w roku 2017. 

Informacje w kwestii naboru wniosków udziela: 
Dział Rehabilitacji Społecznej Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie,
ul. Walczaka 42, 66 – 400 Gorzów Wlkp.
tel. 0957151 366/367, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Podstawy prawne dotyczące pilotażowego programu ,,Aktywny samorząd”:

  • Uchwała nr 14/2014 Zarządu PFRON z dnia 21 lutego 2014 r. zmieniająca uchwałę
    w sprawie: realizacji pilotażowego programu „Aktywny samorząd”;
  • Uchwała nr 3/2012  Rady  Nadzorczej  PFRON  z dnia 28 marca 2012 r. w sprawie zatwierdzenia pilotażowego programu „Aktywny samorząd”, którego tekst jednolity stanowi załącznik do uchwały nr 5/2014 Rady Nadzorczej PFRON z dnia 9 czerwca 2014 roku, zmienionej uchwałą 3/2015 Rady Nadzorczej PFRON z dnia 22 kwietnia 2015 roku;
  • Uchwała nr 5/2017 Zarządu PFRON z dnia 24 stycznia 2017 r w sprawie przyjęcia dokumentu pn. Kierunki działań oraz warunki brzegowe obowiązujące realizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd” w 2017 roku.
  • Umowa nr AS3/000013/04/D w sprawie realizacji pilotażowego programu „Aktywny Samorząd” z dnia 24 kwietnia 2013r., ze zmianami.

 

DRUKI DO POBRANIA

 

pdf ikona Regulamin dofinansowań Pilotażowego Programu Aktywny Samorząd 2017